بی شعور

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 93
بازدید هفته : 237
بازدید ماه : 231
بازدید سال : 1754
بازدید کلی : 196696

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 237
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 196696
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
نظرات

تقدیم به یه نفری با یک دنیا فوش؛

اینجوری ادعا می کرد که ها من که مثل تو بی شعور نیستم.

گفتم اختیار داری عزیزم. شکسته نفسی می فرمایید. شما خیلی هم بی شعورید. خودتو دست کم نگیر عزیزم. بی شعوریت حد و حصر اینین عزیزم. این جوری خودت را نگاه نکن. تو بی شک رکورد دار بی شعوری هستی عزیز دلم. ای الهی که من قربون اون بی شعوری بی نظیرت برم گوگولی. شما تو بی شعوری شهرۀ خاص و عامی جیگر. باید توانایی هات را باور داشته باشی. باید اعتماد به نفس داشته باشی. تو سرشار از بی شعوری هستی عزیزم. تو می تونی عزیزم. تواضع خوبه ولی تا یه حدی. اینکه می گی بی شعور نِی متانتت را ثابت می کنه. درسته، تو متین، تو متواضع، تو فروتن. ولی همزمان باید واقع بین هم بود. داشته هایت را باور داشته باش. بی شعوری استعداد ذاتی توئه عزیزم. تو هر روز داری از این استعداد درونیت به بهترین وجه ممکن استفاده می کنی بی شعور. تو چنان مالامال از بی شعوری هستی که من به محض اینکه با مفهوم بی شعوری برخورد می کنم یا می بینم یه بی شعوری مثل توی بی شعور، داره بی شعور بازی در میاره، ناخودآگاه چهرۀ بی شعور تو میاد تو ذهنم. به خدا. پس با اطمینان خاطر کامل از این بی شعوری بی عیب و نقصت، به این بی شعوری بی شعورانه ات ادامه بده. حتم داشته باش موفقیت های بی شعورانۀ فراوانی کسب می کنی بی شعور. البته اگه با همین سرعت درصد خلوص بی شعوریت را افزایش بدی و غنی سازی بی شعوریت را با این سانتریفوژهای غرور بی جای مزخفت ببری بالا، چنان با آن کلۀ پوکت می خوری زمین که از آن اندک ته ماندۀ اعتبار پوچ دروغین بی مصرفت هیچ باقی نخواهد ماند. تحریمت می کنند بی شعور. کسی محل بز هم به تو نخواهد گذاشت. همین محل قاچاقی مسخره ای هم که برات مونده به لطف آن چاپلوسان خاک بر سری است که مثل یه مشت مگس بی شعور دور و برت می پلکند. 

 

شاعر هم در مدح بی شعوریت سروده:

بی شعوری توی دنیا بی تو معنایی نداره / بی شعور بی شعورها با شعور کاری نداره

دل عاشق، دل شیدا مونده تو کار شعورت / چقده تو بی شعوری این که دعوایی نداره

تو، تو، همیشه بی شعوری / من، من، همیشه پی چپیحه

تو همونی که چند وقت پیش دو سه نفر با برنامه ریزی قبلی اومدند سراغت تا مُخت را بزنند اما هر چه کردند نشد. خودشان اعتراف می کردند که خیلی تلاش کردند مخت را بزنند اما بی فایده بود. چون مخی در کار نبود که بشه آن را زد. مخت هم مثل شعورت مشکل داره.

به پاس آن انبوه شعورهای فت و فراوانِ نداشته ات و برای قدردانی از بی شعوربازی های بی شرمانه ات و نیز جهت همدردی با بدبخت هایی که مثل من ناخواسته در معرض آن شعور ناپدید شده ات قرار گرفته اند این مطلب نوشته شد. امیدوارم که آن را تا ته بخوانی و یه تلنگری به آن شعور خاموش شده ات بزنی. باشد که معجزه ای بزرگ رخ دهد و شعور منقرض شده ات سر برآورده، تو را از این بحران عمیق بی شعوری مفرط در آورد.

هزاران درود بر شعور با شعوران. بای.


تعداد بازدید از این مطلب: 781
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود